ביזנס

בוריס וולפמן על חשיבותם של פתרונות מימון ואשראי ליזמים

בוריס וולפמן קורא הסכם

אין הרבה יזמים ואנשי סחר בין לאומי כמו בוריס וולפמן, למרות שרבים בישראל אינם מכירים אותו כיון שרוב פעילותו היא בשווקים הבינלאומיים. מה שמייחד את מר וולפמן היא הגישה החדשנית והיצירתית שלו בכל מה שקשור לשוק הסחר והיזמות הבין לאומיים. בוריס וולפמן אינו מפסיק להשתנות, להתרחב, ליצור שיתופי פעולה איכותיים, ללמוד ולהיכנס לתוך שווקים חדשים. הוא עושה זאת כבר שנים רבות בעקביות ובהתמדה וזה בעצם מה שהופך אותו לייחודי כל כך ומעורר השראה בנוף של היזמים והסוחרים הבין לאומיים. השילוב הקיים אצלו בין חדשנות ויצירתיות לעקביות והתמדה הוא יחיד במינו.

בנוסף, באמצעות חברתו ROYAL INNOVATIVE הוא מציע שיתופי פעולה עם חברות מובילות בתחומן, כאשר החזון הוא שכל הצדדים ירוויחו ויתמכו זה בזה. לאחר שוולפמן גילה כי עסקים רבים לא מצליחים להתקדם ולפרוץ קדימה בגלל מצוקת אשראי, בישראל ובכל העולם, הוא החליט להרים את הכפפה ולהציע ליזמים ולעסקים קטנים ובינוניים ליווי פיננסי ואשראי בתנאים נוחים ואטרקטיביים.

להתרחב אל תחומים חדשים

בשנים האחרונות התרחבה הפעילות של חברתו של וולפמן, ROYAL INNOVATIVE, לתחומים חדשים ומגוונים, בין היתר הוא החל במסחר בינלאומי של ירקות ופירות, שמנים, דלקים, מתכות, כלים חד פעמיים ועוד. אחד מהתחומים האלו הוא גם התחום של מתן פתרונות אשראי ומימון לעסקאות בתחום הסחר והיזמות הבין לאומיים. כמי שצבר ידע רב בתחומים אלו יחד עם ניסיון מעשי בשטח מאפשר מר וולפמן ליזמים וחברות סחר אשר רוצים להתרחב לשווקים בין לאומיים חדשים ליהנות מהתמיכה שלו, הן מבחינה פיננסית והן מבחינת ידע וליווי מקצועי.

בוריס וולפמן תמונה ייצוגית

רבים שואלים מדוע משתלם לחברתו של וולפמן לתמוך ביזמים נוספים אשר רוצים גם לעסוק בסחר ויזמות בין לאומיים? הרי הם יכולים להוות תחרות ולנגוס בהכנסות. התשובה לכך נעוצה באמונתו העמוקה של בוריס וולפמן בשיתופי פעולה.

שיתופי פעולה מיטיבים

מר וולפמן מאמין כי יצירת שיתופי פעולה היא הדרך ליצור עוד הכנסות ולהתקדם בשוק הסחר הדינמי של ימינו. כאשר טווים רשת כזאת של שיתופי פעולה, בהם נשמרים האינטרסים של כולם, כל הצדדים המעורבים בדבר יוצאים בסופו של עניין מורווחים. חברתו של וולפמן יצרה לעצמה תו איכות כמי שמשתפת פעולה עם אנשי מקצוע המוגדרים מומחים בתחומם ויחד עם זאת, כמי שקשובה לשטח ומשתפת פעולה גם עם היצרנים השונים.

אחת הדוגמאות הטובות לכך הוא שיתוף הפעולה שנוצר בין וולפמן לבין חקלאים מקומיים בטורקיה. מתוך למידה של השטח המקומי הבין מר וולפמן כי למגדלי הפירות והירקות המקומיים יש צורך בהכנסה קבועה ויציבה, ובנוסף הוא גילה את החולשות של החקלאים המקומיים כמו שיטות גידול והשקיה ישנות. הוא חתם איתם על הסכמים במסגרתם הם מספקים לו בבלעדיות את התוצרת החקלאית שלהם וחברתו בתורה אורזת אותם, משנעת ומשווקת אותם למקומות שונים ברחבי העולם. באופן זה יוצאים שני הצדדים המעורבים בעסקה נשכרים, אך החקלאים המקומיים בטורקיה זכו גם לידע מתקדם ושיפור באופן משמעותי את התפוקה שלהם ואת איכותם תוצרתם. לחברתו של וולפמן ישנם שני בתי אריזה לפירות וירקות בטורקיה, האחד בעיר ספרטה והשני בעיר מרסין. אלו בתי אריזה מודרניים ומתקדמים העומדים בכל הדרישות של האיחוד האירופי ובתקנות המחייבות כדי לייצא תוצרת חקלאית לישראל, למשל עגבניות.

פעילות עסקית מגוונת

בנוסף לכל אלו, עוסקת חברתו של וולפמן גם בסחר, יבוא ושיווק של מוצרי גלם נוספים כגון שמן קנולה, דלקים, זהב ויהלומים, ברזל, כלים חד פעמיים ועוד. סחורות רבות שמייבאת החברה שלו מגיעות גם לישראל מתוקף הסכמים שחתם וולפמן עם רשתות שיווק שונות בארץ, כדוגמת ההסכם לייבוא ושיווק של שמן קנולה במחיר אטרקטיבי מטורקיה לארץ ומכירתו בסופרמרקטים השונים במדינה.