פתרונות תקשורת לעסקים

מוקד טלפוני

בעידן המודרני בו הסמארטפונים, המחשבים והאינטרנט פופולריים במיוחד ונחשבים לדרך המועדפת ליצירת קשר אחד עם השני כיום הרי שגם כדי ליצור קשר עם בית עסק או בית עסק המעוניין ליצור קשר עם לקוחותיו, סביר שזה ייעשה באמצעות הטלפון או האינטרנט. אומניטלקום הינה החברה המובילה בישראל לפיתוח פתרונות תקשורת לעסקים, כאשר המטרה היא לסייע לעסקים לשפר, לייעל ולהתמקצע במתן השירות ללקוחות שלהם, בשיפור הזמינות, בשיפור חווית הלקוח ועל הדרך לשיפור וייעול העבודה בעסק ויתרונות רבים אחרים. החברה מפתחת ומקדמת פתרונות תקשורת שונים שרק על חלק מהם תוכלו ללמוד ב3 הדקות הקרובות. אנו מזמינים אתכם לאתר החברה לקרוא מעט יותר על האפשרויות והכלים העומדים לרשותכם ולרשות העסק שלכם.

מרכזיה בענן – השירות שכל עסק צריך

בין אם אתם עצמאיים המספקים שירות ישיר ללקוחות שלכם, חברות קטנות עם כמה עובדים ועד לארגונים וחברות ענק עם אלפי עובדים וסניפים רבים ברחבי הארץ והעולם – אתם תצטרכו מרכזיה בעסק שלכם. אם בעבר היה צריך להקים תשתיות בצד הלקוח, לתחזק אותן היטב ולשלם הרבה מאוד כסף, הרי שכיום ניתן בעלויות צנועות מאוד ליהנות משירותי מרכזיה בענן. ניתן לחבר עשרות אלפי מכשירים, ליהנות מאפליקציות שימושיות שונות כמו: ניתוב שיחות, הקלטת שיחות, מוסיקת המתנה, קבלת דוחות למייל, קבלת הודעות מוקלטות למייל ועוד. תוכלו ליהנות גם משירותי עקוב אחריי ועוד מגוון רחב של אפשרויות וכלים שונים, בהם תוכלו להשתמש בהתאם לצרכים שלכם. 

מערכת טוקומני – המערכת שתשנה את עולם התקשורת

סביר להניח שכבית עסק אתם צריכים לאפשר ללקוחות שלכם ליצור אתכם קשר או ליצור בעצמכם קשר עם הלקוחות שלכם, לידים פוטנציאליים, ספקים, עובדים ועוד. כיום לא צריך להיות בהכרח באותו המשרד כדי לנהל את העסק ממקום אחד או ממערכת אחת. לא צריך להתקין חומרה יקרה או לדאוג לתחזוקה שוטפת ולא צריך שום דבר מיוחד מלבד חיבור לאפליקציה המיוחדת של טוקומני שתספק לכם מגוון רחב של שירותי טלפוניה ומרכזיה לענן, שתגובה בענן ותסייע לכם לשפר משמעותית את השירות שלכם ללקוחות ועל הדרך ליהנות ממגוון אופציות חשובות גם עבורכם.

בין היתר תוכלו לזהות שיחות, לנתב אותן, להוסיף ולהסיר משתמשים בקלות, לפתח לקוחות לפי פרמטרים שונים, שירותי זיהוי קולי, בדיקת אורכי השיחות, אילו נציגים פנויים, אילו נציגים בהפסקה ועוד. לדוגמה: לקוח מתקשר אליכם ואין לכם זמן לענות לו כעת? תוכלו לנתב את השיחה לנציג פנוי בלחיצת כפתור. הטונים מתלהטים במהלך השיחה? מערכת הזיהוי הקולי וזיהוי הטונים של אומניטלקום באפליקציית טוקומני תתריע על כך בפני המנהל שיוכל להיכנס לשיחה באופן מדי במידת הצורך. רוצים לצרף אנשים לשיחת ועידה? או אפילו להאזין לשיחה בין לקוח לנציג? הכול אפשרי כעת עם טוקומני.